2009. július 7., kedd

Fotóalbum: növények

*

Végre kiszabadulhattam a négy fal közül a nyaralás idejére legalább. Kiélhettem a virágok iránti rajongásomat. Gyerekkoromban sokszor kiültem a hegyen a rétre. Volt egy rajzmappám és én telerajzoltam mezei virágokkal. Képes voltam órágig ülni a fűben, és egy-egy virágot alaposan megfigyelni és élethűen, aprólékosan lerajzolni.
Még mondja valaki, hogy nincs a világban teremtő értelem. Ez a sok szépség egyszerűen tökéletes, mind a csodát hirdeti.












A kert virágai.




Aranyló búzamező.




Eperfa és egy kis vadvirág a kőtengerből.








Megértem Van Gogh-ot... A napraforgók tényleg nagyon vonzók. :)

*

14 megjegyzés:

trinity írta...

Duende-elkápráztattál!!!!Ezek művésziek!!!!

Kata írta...

Azok a napraforgók!!! - hú, különös affinitásom van irántuk! Csodásak a képek, mind az összes:)

duende írta...

Örülök, Trin! :)

duende írta...

Köszönöm Kata! :) A jeled is napraforgó! :)

sedith írta...

Hű, Duende csak ámulok és bámulok. A romokat és a házikót is meglestem, miután feltetted, de ezek a növények és állatok tényleg elvarázsoltak. Annakidején én inkább csak ültem a fűben és bámultam ki a fejemből. Közben meg született egy-egy versike.
Hanem a kis rózsaszín németszegfű (nálunk így hívják) előtt nem málnabokor van eperfa helyett? Vagy nálatok meg így hívják?:)

duende írta...

Ez tényleg eperfa. Merthogy valóban nagy fáról van szó. Abszolút hasonlít a szederre, még a levele is, Edit!
Mára már elég kevés van belőle, pedig régen szinte minden udvarban volt eperfa.

sedith írta...

Tényleg, inkább szeder, mint málna! De nem hittem volna, hoyg fa! Nálunk az eperfa abszolút nem ilyen, és a "fai" eper is hosszabb, hosszúkásabb!

Csibe írta...

Nagyon szépek ezek a képeid is!
Olyan jó nézegetni őket!

Reni írta...

jajj napraforgómezőre megyek jövő hétvégén esküvőfotózni :) alig várom :)

erős ildikó írta...

Nagyon szépek! Van Gogh csodálatában én is osztozom a napraforgókat illetően (is.)
Most is rajzoltál, festettél?

duende írta...

Tényleg nagy fa, Edit! :)

duende írta...

Köszi Csibe! :)

duende írta...

Biztos megint nagyon szépek lesznek a képek, Reni! :)

duende írta...

Nem, nem vittem rajzcuccot most Napmátka. Majd augusztusban! :)