2010. április 15., csütörtök

VKF staféta

.

Limarától - nagy köszönettel - megkaptam a VKF stafétabotját. Örömmel vettem részt a kiírásán, mert a gabonafélék nekem is a szívem csücskei. Bár Limarát messze meg sem közelítem ha finom kenyerekről, péksüteményekről van szó! :)

Eddig fantasztikus témák és pályaművek születtek, igyekszem én is valami érdekeset és inspirálót kitalálni. Ötleteim már vannak, de még nem választottam és még gondolkodni szeretnék egy kicsit rajta. Ma este, éjszaka lesz rá módom és lehetőségem. Holnap jövök az új témával reményeim szerint.

Lehet hogy megint kalapból kell húznom?! :) Már ezer ötlet jár a fejemben... :)

6 megjegyzés:

sedith írta...

Már gratuláltam. :D
Bármi is legyen az, biztos vagyok benne, hogy kreatív, elgondolkodtató és szórakoztató lesz egyszerre.:) Hajrá!:)

Zsuzsi írta...

Nagyon örülök, hogy tiéd a staféta, biztos jó kis feladatot fogsz kitalálni!

Vera írta...

Már alig várom. Fakanállal a kezemben alszom lassan. Tényleg ezzel álmodok :)
Biztos szuper lesz! :)

Mackómama írta...

Nagyon izgulok! :-)
De most mondjátok meg nekem őszíntén, az nooormális, hogy én álmomban is főzők??? :-)))

Wise Lady írta...

Hű de kíváncsi vagyok! Biztos, hogy valami duendés lesz.

Limara írta...

Izgatottan várom! :)
Mackómama! Normális:)) Nem vagy egyedül...:))