2010. augusztus 27., péntek

Holnap I. Nemzeti Gulyás Nap



A Nemzeti Gulyás Nap az a nap, amikor gulyást, pörköltet, paprikást, lecsót, halászlét (…) főzünk. Nem azonos ritmusra, és azonos recept szerint, hanem azonos szellemben. A Nemzeti Gulyás Nap nem fesztivál, nem egy város, egy régió ünnepe. A Nemzeti Gulyás Nap az ország ünnepe. A Nemzeti Gulyás Nap a Kárpát-medence ünnepe. A Nemzeti Gulyás Nap az a nap, amikor összetartozásunk megnyilvánul. A Nemzeti Gulyás Nap az a nap, amikor szimbolikusan egy tűz köré gyülekezünk.

(Csíki Sándor, 2010. június 28.)

  • A Nemzeti Gulyás Nap minden évben a nyár végén, augusztus utolsó szombatján kerül megrendezésre. Az első Nemzeti Gulyás Nap időpontja: 2010. augusztus 28. – egész nap.

A Nemzeti Gulyás Nap résztvevői

  • A Nemzeti Gulyás Napnak résztvevőjévé válik mindenki, aki ezen a napon gulyást, pörköltet, paprikást, lecsót, halászlét (…) főz, vagy az éttermekben fogyaszt, annak tudatában, hogy ez a nap a Nemzeti Gulyás Nap. Mindenki, aki így tesz, egyszersmind egy nagyobb egész részévé is válik, legyen bárhol is a nagyvilágban.

Bárki csatlakozhat! :)
Bővebben ITT olvashatsz a kezdeményezésről.

.

5 megjegyzés:

Csíki Sándor írta...

Köszönöm a segítséget és jó főzést, jó szórakozást kívánok a Nemzeti Gulyás napon. :)

Baráti üdvözlettel:
Csíki Sándor
FOOD & WINE

duende írta...

Nagyon szívesen Sándor! :)
A magyar konyha a szívem csücske!

Bodzás Vendégház írta...

Lecsúsztam róla! Vendégeimnek csak holnap készítek gulyást. Ezt a pechet!

trinity írta...

Biztos te is főztél:))) De én most nem ehhez, hanem a szerzeményekhez szólnék, csak valami hiba van az oldalon-összekuszálódott ott minden, nem tudok oda kommentelni.
Szóval, arra nincs szó, hogy milyen szép edénykékkel lettél gazdagabb!! Nagyon irigy vagyok :))) Gyönyörűek!!!

duende írta...

Zsuzsa, én is lecsúsztam róla, későn vettem észre és már kitaláltam a tegnapi menüt is. Majd jövőre! :)


Trin: :) Nagyon szeretem őket. :)