2016. december 28., szerda

Malacsült & porchetta


Szilveszterre sokan sütnek malacot vagy bőrös sertéshúst. De hogyan lehet extra omlósra sütni a húst, ugyanakkor extraropogósra a bőrét (méghozzá nem kemény ropogósra, hanem levegős, harapható ropogósra), egy tavalyi Gasztroangyal adásból kiderül. Az említett recept a 20. perctől a 27. percig tart.






Az olaszok ropogós bőrű malacsültje a porchetta. Szerintem szilveszterre is tökéletes választás. A cikkben van recept is, és egy videó arról, hogyan készül.





A kép innen származik, recept is van hozzá.

2 megjegyzés:

PaGa írta...

Jól megirigyeltem a kinézetét ennek a finomságnak és december 31-re, szülinapi bulira megsütöttem. Fenséges volt! Egymást hallgattuk ahogy roccan a bőrke a szánkban. Mindenkinek csak ajánlani tudom, azt az élvezetet és jókedvet, amit okozott nekünk. :)

duende írta...

Ugye? :)) Én is megcsináltam, eszméletlen finom! :)