2008. június 27., péntek

Őszibarackleves, hidegen elkészítve


Nagylelkűen felejtsük el azokat, akik nem tudnak szeretni minket!

(Pablo Neruda)




A hideg gyümölcsleves a forró nyár egyik legfinomabb ajándéka... Én tényleg hidegen is készítem. Sok előnye van, többek között az, hogy nem kell a főzéssel bíbelődni a meleg konyhában, aztán meg az is hogy frissen marad a gyümölcs, és így megmaradnak a vitaminok. Két főre készítettem: pár szem barack kell hozzá, 2 db kicsi natúr joghurt, egy nagy evőkanál méz, egy csipetnyi só, kevés citromlé, egy darabka citromhéj, fahéj, díszítésnek citromfű. A barackot tisztítottam - egy részét félretettem -, daraboltam és zsupsz a joghurttal, a mézzel, a sóval, a citromlével a turmixgépbe! Aztán egy tálba öntöttem, és a maradék barackdarabokat, meg a fahéjat és citromhéjat beletettem. Hagytam állni a hűtőben fél órácskát, hogy a fűszerek íze kissé érződjön.

Nincsenek megjegyzések: