2018. július 5., csütörtök

Cukkinivirág háromféleképpen

Sajnos nekem nincs kertem, de ha egyszer lesz, töltött cukkinivirágot biztosan fogok készíteni. Mindenképpen kert kell hozzá, mert nálunk a piacon csak hatalmasra növesztett, tökméretű darabokat lehet venni. Sem virágot, sem azt az igazi finom zsenge, kis méretű cukkinit nem látni. Hoztam addig is három ötletet hozzá, hátha valakinek jól jön.




Az első egy mozzarellával és szardellával töltött, sörtésztában kisütött változat. A második töltelékébe kell ricotta, gépsonka, olajbogyó és ez hagyományos panírba van forgatva. Végül van egy olyan verzió, ami egy fánktészta szerűség, ebbe apróra vágva kerül a cukkini virágja.
Azért is hoztam a videót, mert jól követhető, hogyan kell megtölteni a virágokat.




2 megjegyzés:

Anikó írta...

Duende, a multik zöldségrésze tele van picike, zsenge cukkinikkal, szinte mindenhol kapni bármelyikbe mész is be !!!!

duende írta...

Anikó, tudom, csak nyáron tényleg igyekszem a piacon vásárolni. Máskor is,d e ilyenkor azért valamennyire vannak valódi kerti termények. Jobban szeretem, pl. a multis padlizsán össze sem hasonlítható a kertivel. A multis, ha megsül, a kétharmada víz, a kertiében alig van, jó tömör a húsa. Ugyanígy a cukkini is.