Santa Claus grog

 .

Ha netán kétkednétek a Mikulás létezésében, legyen eszetekben: akit szeretnek, az van!

(Zeke László)




Ne felejtsétek el ma kipucolni a csizmákat és este kitenni az ablakba! Akár hisztek a Mikulásban, akár nem.  Mert tudjátok, az nem úgy van, hogy hiszem ha látom. Hanem úgy, hogy ha hiszel, akkor látod is! :)
Sz'val, ha mégis összefutnátok, ezzel a forró itallal megkínálhatod.

Mikulás grogja (2 főre):

2 tojássárgája,
2 teáskanál vaníliás cukor,
4 cl rum,
3 dl narancslé,
1 adag espresso kávé,
és egy csipetnyi őrölt fahéj vagy szerecsendió.

A tojás sárgáit keverd ki fehéredésig és habosra a cukorral. Forrald föl a narancslevet a rummal és a kávéval, majd állandó keverés mellett öntsd hozzá a forró rumos kávét a kikevert tojások sárgájához. Azonnal kínáld, egy csipet fahéjjal vagy szerecsendióval megszórva az ital tetejét. Csirio!



Megjegyzések

Bianka üzenete…
Félelmetesem hangulatos képek
szemirámisz üzenete…
Na, ezt ma délután megkóstoljuk! Az már nem biztos,hogy a Mikulásnak is marad belőle! :))
Ritmus üzenete…
Azt hiszem, én is készítek ma egy ilyent, hátha benéz hozzám a mikulás az illatok miatt! A cicás kép fent az tündéri, én is lefényképeztem a vörös cicám a fehér hóban, hát....
duende üzenete…
Köszi szépen Bianka4


Szemirámisz: :)) Majd készítesz neki is egy adagot!


Ritmus: szerintem biztosan! :) Bár ha mindenütt groggal kínálják... :))) Hajnalra olyan hangosan fog énekelni, hogy a gyerekek felébrednek rá, oszt oda lesz a meglepi... :))

Én meg tegnap a fehér cicánkat a fehér hóban. :) Telejesen eltűnt benne. Jegescica! :)
Elif üzenete…
ÁÁÁÁ duende leitatja a Mikulást!!! Na jól van, ha nem tölti meg a csizmánkat, akkor már tudni fogom szegény bizti eltévedt a nagy alkoholmámorban... vagy ottragadt nálatok! :D
Delish üzenete…
jujj ez tok jo! a mikisapis cica a Tied? tunderi :)
Ms. Poppy üzenete…
A kávés részt nem lehet rummal pótolni?:P
Csodás ital, csodás hangulatú fotó!
Imádom a fejléced, és megsimiztem a cicát.:P
Hobbychef üzenete…
Finom ez a grog, a képek pedig fantasztikusak. Ha van kedved nézz be hozzám is.
trinity üzenete…
Szóval nálad iszogatott ma a Mikulás,aztán ott is ragadt - azért nem ért ide hozzám:DD Így már érthető...:)
duende üzenete…
Elif: igen, kissé ittragadt nálunk... :)


Delish: nem, CaffeeCup kép, de nagyon szeretem: :)


Ms. Poppy: dehogynem lehet. De a következményekért ez esetben nem vállalok felelősséget! :)))
Köszi szépen!


Hobbychef: köszönöm szépen!


Trinity: szánom-bánom.... :))
chriesi üzenete…
Mmmmmmm!! Nagyon aranyos a cica! Az én kutyám tavaly állt modellt ilyen sapiban! :)
Csibe üzenete…
Micsoda hangulat!