2009. szeptember 15., kedd

Házi "erős pista"


Az ember nem azáltal világosodik meg, hogy a fény alakjait képzeli maga elé, hanem azáltal, hogy tudatosítja a sötétséget.

(Carl Gustav Jung)





Mindenképpen adós voltam ezzel a télirevalóval. Kell hozzá kápia és pritamin paprika fiftififti, az erőshöz pedig cseresznyepaprika is.
Megmostam és fölszeltem a paprikákat, majd robotgéppel ledaráltam, mértem és sót kevertem hozzá.



Üvegekbe tettem. Használható bármilyen ételhez, vagy vajas kenyérre kenve. Imádom vajas kenyérrel. :)

6 megjegyzés:

"saját levében" írta...

És meddig "tartósítja el" a só?

duende írta...

Szerintem korlátlan ideig... Elég sok kell hozzá, jó sósnak kell lennie.

trinity írta...

És ezek a fotók már megint....Úgy belekóstolnék:)))

szepyke írta...

Én is készülök rá, de csak szeptember végén. Remélem, hogy nem aranyárban lesz a paprika addigra...

duende írta...

Szepyke, majd kiderül. Szerintem nem.

duende írta...

Trinitz, ez jó erős ám! :)